A letter to a friend (would like corrections)

Homo-Invictus

Hey guys, a friend of mine (who is a latin student at Edinburgh) has agreed to write letters to me over the Summer in Latin, to help us both improve. This is my first letter (with the names removed) but I'm quite new to the language so if someone could give it a quick check over and let me know if there are any corrections to be made. If you think any changes should be made, please tell me why they should be made so that I can learn.

Thanks very much in advance! Here is the text:

X-us Y-ae s.p.d

Salve, mea amīca carissima. Quid agis? Sperō tē esse salva fēlīcisque. Tibi scrībō in tabernā operosā in quā castellum vidēre possum. Adhuc in Adenā remaneō sed paucīs diēbus iterum domum discēdam. Totam aestātem agam in urbe quae dīcitur esse “donum deī”... (at ego discrēpō!)
Dīc mihi dē vitā in Pragā! Olim īre debeō ut flūmen Vltavam (dē quā Smetana maxima musīca sua composuit) videam. Tempestas bona vidētur tēcum discēssisse... Iam hīc semper pluit. Quam est caelum in Pragā? Spērō id esse meliōrem quam nostrum!

Laetē quoque nuntiō mē omnia studia mea optimē perfēcīsse! Itaque, ante diem decimum Kalendās Iūliās mihi prīmus gradus dābitur. Celebrābō quandō plūs pecūniae accipiam...

Grātiās tibi agō propter amīcitiam tuam. Sī satis temporis habēs, scrībe ad me, amābō tē. Sī etiam errāvī, corrige mea verba. Tīrō humilis sum. Cum sōl paene occidit, hae litterās breviōris est. Sperō mē mox ā tē audīre.

Sī valēs, valeō.

Gregorius

Manus Correctrix

QVAE CORRIGIT

• Civis Illustris

Felix doesn’t change for the feminine, and anyway you need salvam fēlīcemque.

I don’t think the interrogative quam can modify nouns.

Homo-Invictus

Gratias tibi ago, amice.

The first one was a stupid mistake - I'll try and think of a better way of wording the second.

Manus Correctrix

QVAE CORRIGIT

• Civis Illustris

Dīc mihi dē vitā in Pragā!