Discipulus studiosus musicae sum (magistrum artium in musica theoretica habeo, et iam laboro ad doctorem philosophiae in musica theoretica obtentum). Miro quod Edgarbird de Anonymo IV locutus est, quia ego ipse Latina disco causa tractatos theoreticos legendi, atque tactatus Anonymi IV ipse ad hanc disciplinam me incitavit.
Notandum est, autem, quod Anonymus IV modulator (compositor musicae) non erat, sed scriptor de musica theoretica. Itaque musica Anonymi IV audere non possum, quia musica in tractatum eius non ab illo scribebatur. Is de organo (musica parisiensis) scribebat, atque in tractato eius, istam musicam ab duo modulatoribus factam esse dixit; nomina eorum Magister Leoninus et Perotinus Magnus erant. Ego quoque musica Anonymi IV audere soleo.
Interdum, commentariolo Dantii lecto, atque multi canticis Latinis ab me cantis, mihi lubet aliquid addere: canotores locutione ecclesiastico uti solent; saepe, locutio iste vocalibus brevibus non utitur. Utimur locutione isto quia paene omnis musica Latina supervivens pro ecclesia scriptus est. Etiam, aliqui putent quod vocales breves non debemus, quia toni musici longitudines suos proprios habent, et non lubet vocales breves canere, dum toni longi sint.
Si vis musica Latina audere, multa sunt in musica classica. Ego ipse "carmina burana" (Carl Orff) amo, "O Fortuna" praecipue. Ego quoque "Requiem" Mozarti amo (praecipue "Dies ire"), atque "Miserere mei" Allegrii.